Grupa Adweb przyłączyła się do akcji „Komentuj, nie obrażaj”

Kampania „Komentuj, nie obrażaj” jest akcją zorganizowaną przez IAB Polska, która wspólnie z największymi wydawcami internetowymi i największymi portalami chce podnieść poziom wypowiedzi, komentarzy i opinii w polskim Internecie. 

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Do tej inicjatywy przyłącza się również agencja marketingu zintegrowanego Grupa Adweb. Jako firma, której naturalnym środowiskiem pracy jest Internet zależy nam, aby komunikacja prowadzona w sieci prezentowała poziom poniżej, którego nie należy schodzić. Wypowiedzi, komentarze i opinie, które szkalują inne osoby, obrażają oraz są wulgarne nie powinny mieć miejsca w żadnej przestrzeni, również tej wirtualnej – podkreśla Katarzyna Gruszecka-Kara, Marketing manager Grupy Adweb.

Internet to miejsce, w którym użytkownicy czują się bardziej swobodnie, są anonimowi, więc mają większą odwagę do wyrażanie swoich poglądów. Czasami robią to jednak w sposób bardzo dosadny. Język, którym posługują się niektórzy użytkownicy sieci przekracza normy ogólnie przyjęte, a wypowiedzi stają się wulgarne czy też obraźliwe. Silne emocje i skrajne opinie wywołują tematy szczególnie drażliwe związane z życiem społecznym czy polityką. Akcja „Komentuj, nie obrażaj” ma stanowić wsparcie w przeciwdziałaniu takim zachowaniom. W związku z kampanią powstał serwis www.komentujnieobrazaj.pl, który jest narzędziem umożliwiającym zgłaszanie obraźliwych treści w sieci przez samych internautów. Znajdują się tam również wyniki badania przeprowadzonego przez IAB Polska na temat kultury wypowiedzi w Internecie.  Pomysłodawcą kampanii jest Onet. Oprócz niego w akcji biorą udział inne firmy wydające serwisy: Wirtualna Polska, o2, Agora, Interia.pl, NK.pl, Polskapresse, TVN, TVP.pl, GG Network i Marquard Media Polska, a także sieć reklamowa ARBOinteractive i należąca do Agory agencja SociAll.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu