Grupa BRE rozpoczyna współpracę z domem mediowym Mindshare

Od Nowego Roku za zakup i planowanie mediów w imieniu Grupy BRE odpowiadać będzie Mindshare Polska.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

- Poszukiwaliśmy partnera, któremu powierzymy obsługę medialną naszych marek mBanku, MultiBanku i BRE, mając na uwadze jeden z kluczowych projektów w przyszłym roku, polegający na rebrandingu w Grupie BRE. Uznaliśmy, że Mindshare najlepiej spełni nasze wymagania, wspierając nas w osiągnięciu założonych celów komunikacyjnych i biznesowych tego przedsięwzięcia - mówi Iwona Ryniewicz, dyrektor Departamentu Komunikacji i Strategii Marketingowej BRE Banku.

- Kompleksowe podejście do działań reklamowych, zaproponowana strategia oraz optymalizacja kosztów spotkały się z pełną aprobatą ze strony spółki. Powierzenie nam obsługi budżetu reklamowego w momencie rebrandingu planowanego przez Grupę BRE Banku jest dla nas potwierdzeniem wysokich kompetencji Mindshare i szansą na wykorzystanie pełnej platformy narzędziowej, którą współtworzymy w ramach struktury negocjacyjnej GroupM – mówi Adrian Kawecki, CEO, dom mediowy Mindshare Polska

Zgodnie ze strategią Grupy BRE, do końca 2013 r. dotychczasowe marki BRE i MultiBank zostaną zastąpione nazwą mBank, zarezerwowaną dotąd dla banku internetowego..

Mindshare będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup wszystkich rodzajów mediów (w tym telewizji, prasy, radia, internetu i nośników zewnętrznych) w imieniu BRE Banku i jego spółek zależnych. Umowę podpisano na czas nieokreślony. Dom mediowy dla Grupy BRE został wyłoniony w drodze przetargu. Wzięły w nim udział cztery firmy, których oferty były analizowane we współpracy z Instytutem Audytu Mediowego.

BRE Bank (którego częścią są mBank i MultiBank) to trzeci największy bank w Polsce pod względem aktywów. Obsługuje ponad 4 mln klientów w Polsce, Czechach i na Słowacji. Pod marką BRE oferowane są usługi bankowości korporacyjnej, skierowane do największych przedsiębiorstw i firm segmentu MSP oraz jednostek sektora publicznego. Usługi bankowości detalicznej dla klientów indywidualnych i mikrofirm świadczone są z kolei pod markami mBanku i MultiBanku. mBank jest największym bankiem internetowym w kraju, niezmiennie od ponad 12 lat pozostając synonimem bankowości elektronicznej. MultiBank specjalizuje się w usługach personal banking i kieruje ofertę do osób zamożnych. BRE Bank notowany jest na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych wśród dwudziestu największych spółek.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów