Gry do telefonów komórkowych w Wirtualnej Polsce

Dzięki współpracy Wirtualnej Polski i Platformy Rozrywki Mobilnej Nitro internauci zyskali na wiosnę dostęp do najnowszych gier na telefony komórkowe

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Wspólna inicjatywa portalu Wirtualna Polska i Platformy Rozrywki Mobilnej Nitro zaowocowała udostępnieniem użytkownikom sieci bazy gier na telefony komórkowe. Internauci ściągnąć mogą ze stron WP najwyższej jakości markowe gry znane z konsol i pecetów oraz "klasyczne" gry logiczne i zręcznościowe.

"Poszerzyliśmy naszą ofertę dla posiadaczy telefonów komórkowych o szereg niezwykle atrakcyjnych gier, które można ze stron serwisu gryjava.wp.pl ściągnąć na telefon komórkowy. Popularyzacja telefonii komórkowej i rosnące możliwości aparatów komórkowych stworzyły możliwość mobilnej rozrywki, co skrzętnie wykorzystaliśmy i natychmiast udostępniliśmy naszym użytkownikom." - mówi Tomasz Bucholc, kierownik projektu z ramienia Wirtualnej Polski.

"Mobilna rozrywka przestaje być domeną pasjonatów gier, coraz częściej sięgają po nią osoby, które nie miały wcześniej do czynienia z grami na konsole czy pecety. Często są to użytkownicy nieco dojrzalsi. Wszyscy ci, którzy wcześniej zabijali nudę grając w kultowego 'Węża' teraz odnajdują w telefonie swoje ulubione gry logiczne, karciane lub zręcznościowe. Mobilna rozrywka jest doskonałym sposobem spędzenia kilku chwil w autobusie, w pociągu czy w poczekalni. Któż z nas nigdy nie nudził się podobnej sytuacji?" - dodaje Agnieszka Sokołowska, Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju NITRO.

Pod koniec 2004 roku rynek gier mobilnych osiągnął wartość bliską 2 miliardów dolarów. Prognozy analityków wskazują, iż rynek ten ma przed sobą wyraźny trend wzrostowy, w roku 2008 jego wartość  sięgnie 5,3 miliarda dolarów. Użytkownicy coraz częściej sięgają po gry na telefony komórkowe, a te z kolei podlegają ciągłym ulepszeniom, aby zaspokoić oczekiwania graczy. Niemniej jednak warunkiem koniecznym korzystania z nich jest telefon wyposażony w technologię Java. Pod koniec roku 2004 tego typu aparaty stanowiły już 44% ogólnej liczby telefonów komórkowych, a w roku 2008 przewiduje się wzrost wskaźnika do 83%, przy czym prognozowany jest również wzrost liczby użytkowników gier z 12% do 18%.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji