Gwałtowny wzrost liczby użytkowników mobilnych usługlokalizacyjnych

W bieżącym roku na całym świecie będzie 95,7 miliona subskrybentówmobilnych usług lokalizacyjnych (location-based service - LBS).

km
km
Udostępnij artykuł:

To o ponad dwa razy więcej niż w roku ubiegłym, kiedy było 41milionów takich użytkowników - prognozuje firma badawczaGartner.

"W ostatnich miesiącach branża LBS szybko dojrzała na skutekmieszanki konsolidacji, poprawionego działania dostępnychtechnologii i atrakcyjnych aplikacji lokalizacyjnych" - stwierdziłaAnnette Zimmermann, analityk Gartnera.

Firma badawcza prognozuje również, że światowe przychody zomawianych usług wyniosą w bieżącym roku 2,2 miliarda dolarów, wporównaniu do 998,3 miliona dolarów w roku ubiegłym.

Największy udział w tych przychodach będzie miała AmerykaPółnocna (713,7 mln USD), a następnie region Azji i Pacyfiku (607,4mln USD), Japonia (524,7 mln USD), Europa Zachodnia (303,5 mlnUSD), Bliski Wschód (22,7 mln USD), Europa Wschodnia (13,6 mlnUSD), Ameryka Łacińska (12,7 mln USD) oraz Afryka (2,8 mlnUSD).

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji