HandyNet wprowadza Rich Media do swojej oferty mobilnej

W ofercie biura reklamy sieci HandyNet oraz grupy Gazeta.pl dostępny jest nowy format reklamy mobilnej „Swipe Mobile Rectangle” - to rozbudowana wersja „Mobile Rectangle”, która zawiera łącznie pięć interaktywnych powierzchni reklamowych.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

- Kontynuujemy strategię rozwoju produktu reklamowego, jaką obraliśmy na samym początku. Chcemy dostarczać naszym klientom rozwiązania innowacyjne, dostosowane do specyfiki mobilnych urządzeń, a przede wszystkim – wygodne i użyteczne dla naszych użytkowników - mówi Krzysztof Beniowski, szef sieci HandyNet.

Swipe Mobile Rectangle jest formatem typu rich media przygotowanym w nowej technologii HTML5, dostosowanej do urządzeń mobilnych. Dostawcą rozwiązania technologicznego jest MediaMind. HandyNet i grupa Gazeta.pl są pierwszymi wydawcami w Polsce certyfikowanymi przez MediaMind w technologii serwowania reklam HTML5.

- Technologia HTML5 otwiera nowe, ciekawe perspektywy przed reklamodawcami, umożliwiając im tworzenie zaawansowanych, angażujących przekazów reklamowych dedykowanych na urządzenia mobilne. Jest to jakościowa zmiana w stosunku do standardowych formatów mobilnych oferowanych na naszym rynku – mówi Andrzej Purchla,  Partner w MediaMind.

Kreacja „Swipe Mobile Rectangle”  oferuje aż pięć plansz w rozmiarze 300x250 pikseli, na których reklamodawca może zamieścić m.in. formularze do zbierania danych, funkcję bezpośredniego połączenia z konsultantem usługodawcy czy wysłania SMS, a także mechanizmy wykorzystujące geolokalizację.

Nawigacja pomiędzy planszami odbywa się za pomocą ruchu palcem po ekranie smartfonu (tzw. swipe), w przypadku pozostałych telefonów wyświetlany jest standardowy Mobile Rectangle.

Pierwsza kampania używająca „Swipe Mobile Rectangle” zostanie zrealizowana dla marki L"Oreal Paris Men Expert w serwisach mobilnych grupy Gazeta.pl w lipcu br. Kampanię dla L"Oreal zlecił dom mediowy Zenithoptimedia.

Format „Swipe Mobile Rectangle” dostępny jest w ofercie biura reklamy Gazeta.pl oraz sieci HandyNet, która dodatkowo świadczy usługi w zakresie tworzenia kreacji. „Swipe Mobile Rectangle” można zobaczyć na stronie internetowej HandyNet.pl.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu