Stanowiska dyrektora zarządzającego w Leo Burnett wcześniej nie było. Ostatnio agencją kierował Tomasz Pawlikowski - jako CEO (funkcję tą objął pod koniec 2015 roku), kiedy to zastąpił Tomasza Hilta.
Tomasz Pawlikowski formalnie pozostaje CEO Leo Burnett, jednak skoncentruje się na działalności Publicis Communications i synergii w obszarze struktur Publicis Groupe. Pawlikowski ostatnio został również nowym CEO agencji Saatchi&Saatchi Interactive Solutions, zastępując Piotra Morkowskiego.
Hanna Jackowska będzie zarządzała Leo Burnett z Adamem Nowakowskim, jej zastępcą i jednocześnie szefem strategii. Do jej obowiązków będzie należało kierowanie sześćdziesięcioosobową firmą, pozyskiwanie nowych kontraktów i poszerzanie kompetencji agencji w obszarze digital.
- Zakończyliśmy ważny etap przebudowywania Leo Burnett. W ostatnich kilkunastu miesiącach wyłonił się zespół liderów silnie związanych z marką, którzy mogą wziąć odpowiedzialność za dalszy rozwój firmy i kontynuować pracę nad umacnianiem Leo Burnett na polskim rynku. Będę wspierał nowy zespół zarządczy strategicznie, operacyjne kierowanie agencją pozostawiając w rękach menedżera z wieloletnim doświadczeniem, jakim jest Hanna Jackowska - powiedział Tomasz Pawlikowski, prezes Publicis Communications.

Hanna Jackowska pierwsze kroki w reklamie stawiała w 1995 roku w agencji JWT, w 1998 roku dołączyła do agencji Leo Burnett. W tym czasie pracowała dla takich klientów jak bank Millennium, Coca Cola czy Procter & Gamble.











