Choć trwający dwie sekundy dźwiękowy znak firmowy Netfliksa niewątpliwie należy do najbardziej charakterystycznych i rozpoznawalnych, szefowie platformy uznali, że przydałaby się nieco bardziej rozbudowana wersja.
Z myślą o kinowych premierach produkcji Netfliksa zdecydowano zrealizować ambitniejszą, bardziej epicką identyfikacje dźwiękową.
Niełatwe zapewne zadanie powierzono uznanemu kompozytorowi, Hansowi Zimmerowi, który odpowiada za ścieżki dźwiękowe filmów "Interstellar", "Incepcja" czy "Mroczny rycerz".
W efekcie powstała 16-sekundowa kompozycja.

Netflix i Hans Zimmer współpracowali wcześniej przy serialu "The Crown".
Netflix z rekordowym kwartałem
Według badania Gemius/PBI w czerwcu br. przeglądarkową wersję Netfliksa odwiedziło 4,76 mln polskich internautów, wykonując 65,96 mln odsłon.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/netflix-ma-w-polsce-prawie-880-tysiecy-uzytkownikow-w-polowie-roku-ich-liczba-wzrosnie-do-997-tysiecy-imponujacy-wynik-dlaczego-netflix-jak-korzystac-ceny-oferta,7170522930787969a ##

W 2019 roku Netflix wydał na zawartość programową rekordową kwotę 15 mld dolarów - wynika z danych firmy analitycznej BMO Capital Markets. Według prognoz ekspertów serwis nie zamierza ograniczać się w przyszłości w inwestowaniu w treści. W 2020 roku może to być kwota 17,3 mld, zaś w 2028 - 26 mld dolarów.











