16 czerwca na antenie TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TV4 pojawi się nowy, 30 sekundowy spot Harnasia pt. "Trza go lać". Reklama piwa utrzymana jest w humorystycznej, animowanej konwencji. W tle usłyszymy muzyczny motyw z filmu "Janosik" Jerzego Passendorfera.
Film promować będzie nowy produkt. Smak piwa został wzbogacony - nowy wariant Harnasia zawiera więcej ekstraktu (12,1%) i alkoholu (6,2%).
Zmieniło się również opakowanie. Etykiety butelek i puszki mają kolor ciemnogranatowy, a logo znajduje się na czerwonym, bardziej wyrazistym tle. Ponadto na opakowaniach pojawia się wizerunek legendarnego harnasia.
Kreację i realizację spotu przygotowała agencja Red8 Communications Group. Za zakup mediów odpowiedzialna jest Initiative Group.
Kreacja: Red8 Communications Group
Realizacja: Red8 Communications Group

Zakup mediów: Initiative Group
Emisja: TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TV4
Tytuł: "Trza go lać"











