Havas Media obsłuży międzynarodową kampanię promującą polskie soki i musy

Dom mediowy Havas Media zaplanuje i kupi media do kampanii Krajowej Unii Producentów Soków pod hasłem „Soki i musy - witaminy w dogodnej formie” - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Havas Media obsłuży międzynarodową kampanię promującą polskie soki i musy

Przedstawiciele Havas Media nie ujawniają szczegółów współpracy. Wiadomo jedynie, że zlecenie dla KUPS zaczną realizować z początkiem 2015 roku. Będą planować media do kampanii, która obejmie rynek polski, czeski, słowacki, rumuński i litewski.

Gdy wiosną br. KUPS ogłosił przetarg na wybór agencji, która zajmie się tymi działaniami, podał, że wstępny jej budżet wynosi 4,8 mln euro netto. Z tego 48 proc. pochłoną działania na rynku polskim, 16 proc. - na rynku rumuńskim, 28 proc.-na rynkach czeskim i słowackim oraz 8 proc. na rynku litewskim.

Kampania ma trwać trzy lata. Obejmować będzie telewizję, internet i public relations. Celem akcji jest pokazanie, że soki i musy to wygodny i naturalny sposób na uzupełnienie witamin w organizmie. Działania mają wyhamować spadek sprzedaży soków i musów na rynkach, które obejmie kampania.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"