Havas PR Warsaw wzmacnia kompetencję employer branding i prowadzi projekt wspólnie z Orange Polska

Katarzyna Wiernicka-Ponikło awansowała na stanowisko consulting directora i została liderem kompetencji employer branding w Havas PR Warsaw. Do zespołu zajmującego się komunikacją zintegrowaną w tym obszarze dołączyła także Urszula Płosarek, obejmując funkcję senior consultanta. Awanse i wzmocnienia zbiegają się z launchem kampanii employer brandingowej Orange Polska, którą realizuje agencja Havas PR Warsaw.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W ramach wzmocnionej kompetencji agencja oferuje kompleksowe usługi w zakresie employer brandingu, obejmujące analizę, strategię, kreację, oraz realizację kampanii wykorzystujących komunikację zintegrowaną. Zespół specjalistów zajmuje się także analizą wizerunku pracodawcy wewnątrz i na zewnątrz organizacji (w tym badaniami), budowaniem EVP (employer value proposition), marketingiem rekrutacyjnym, consultingiem w zakresie komunikacji wewnętrznej oraz realizacją niestandardowych akcji i eventów skierowanych do pracowników.

Wzmacniamy kompetencję employer branding i planujemy ją prężnie rozwijać, ponieważ wiemy, że działania z tego zakresu mają coraz większe znaczenie w budowaniu wizerunku firm i są jednym z elementów wpływających na ich kondycję biznesową. Pracodawcy stale dbający o swój wizerunek mają znacznie większe szanse na zatrudnienie najwyższej klasy specjalistów, co bezpośrednio przekłada się na ich wspólny sukces – powiedział Michał Olbrychowski, managing director Havas PR Warsaw. – W naszej agencji mamy doskonałych ekspertów i doświadczenie pozwalające na kompleksowe doradztwo i prowadzenie w pełni zintegrowanych kampanii w tym obszarze – dodał.

Lider kompetencji employer branding Katarzyna Wiernicka-Ponikło jest związana z Havas PR Warsaw od 2006 roku. Ma blisko 9-letnią praktykę w prowadzeniu kompleksowych kampanii PR, głównie z zakresu brand PR, employer brandingu i komunikacji wewnętrznej. Zdobywała doświadczenie, planując i realizując projekty z zakresu komunikacji konsumenckiej m.in. dla marek: Google, Orange, Nestle, Żywiec Zdrój czy Mondelez (Kraft Foods). Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Z początkiem roku do zespołu specjalizującego się w obszarze employer brandingu dołączyła także Urszula Płosarek, która od 2012 roku współpracowała z agencją na zasadach projektowych. Płosarek specjalizuje się w analizie strategicznej i planowaniu komunikacji wizerunkowej na rynku pracy. W latach 2007-2011 była związana z KPMG, gdzie zajmowała się opracowaniem strategii oraz realizacją kampanii z obszaru marketingu rekrutacyjnego, a także wsparciem marketingowym działu HR w komunikacji wewnętrznej.

Rozpoczęta właśnie kampania employer brandingowa Orange Polska przygotowana przez Havas PR Warsaw ma charakter wizerunkowo-rekrutacyjny. Agencja odpowiada za koncepcję i całościową realizację działań zaplanowanych w tym obszarze na 2014 rok. Koncepcja kreatywna (tym cztery kompletne kreacje ogłoszeń) strategia oraz aktywności z obszaru digital powstały przy współpracy z Havas Worldwide Warsaw.

Havas PR Warsaw ma wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu projektów z zakresu employer brandingu i komunikacji wewnętrznej. Agencja jest m.in. autorem prowadzonej dla Grupy Żywiec kampanii „Kto ukradł nasze logo”, za którą została nagrodzona Złotym Spinaczem w konkursie ZFPR, czy wyróżnionej w tym samym konkursie kampanii „Zróbmy obrót w przód” dla Energi-Obrót. Agencja opracowała także lokalną strategię globalnej kampanii „Unilever Made by You” i prowadziła w jej ramach działania dla koncernu Unilever skierowane do studentów, doradzała strategicznie w zakresie komunikacji wewnętrznej Fortis Bankowi/BNP Paribas Fortis, Johnson & Johnson czy Centrum Medycznemu Enel-Med.

Havas PR Warsaw

Havas PR Warsaw jest największą sieciową agencją public relations w Polsce oferującą doradztwo komunikacyjne i kompleksowe działania public relations w obszarach brand PR, komunikacji korporacyjnej, komunikacji finansowej i relacji inwestorskich, edukacji i komunikacji zdrowotnej, komunikacji wewnętrznej oraz zarządzania kryzysami. Havas PR to także pionier na polskim rynku w wyznaczaniu trendów w działaniach w social media. Agencja ma na swoim koncie liczne nagrody i wyróżnienia w polskich (Złote Spinacze) i międzynarodowych (SABRE Awards) konkursach branży public relations.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?