HBO i Discovery inwestują w Otoy, chcą produkować własne treści do wirtualnej rzeczywistości

Nadawcy telewizyjni HBO i Discovery wykupili równe pakiety udziałów w firmie Otoy działającej w obszarze wirtualnej rzeczywistości i filmowych efektów specjalnych. Inwestycja ma w przyszłości pomóc obu nadawcom w tworzeniu własnych produkcji w technologii wirtualnej rzeczywistości.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
HBO i Discovery inwestują w Otoy, chcą produkować własne treści do wirtualnej rzeczywistości

Ani HBO, ani Discovery nie ujawniły wysokości swoich inwestycji w Otoy oraz liczby udziałów jakie w zamian objęły w tej firmie. Już wcześniej udziałowcami spółki stały się Autodesk oraz Digital Sky Technologies.

Otoy specjalizuje się, dzięki stworzonej przez siebie technologii w szybkim renderowaniu obrazu i tworzeniu środowisk 3D przy użyciu rozwiązań opartych na chmurze. Firma jest także biegła w segmencie wirtualnej rzeczywistości. Ma na koncie wiele poważnych projektów - technologia Otoy została wykorzystana m.in. przy realizacji takich filmów jak „Spider Man 3”, „Fantastyczna Czwórka” czy „Dziwny przypadek Benjamina Buttona”.

W wydanym komunikacie zarówno przedstawiciele HBO, jak i Discovery nie ukrywali, że zamierzają wykorzystać bliską współpracę z Otoy do tworzenia swoich własnych produkcji opartych o technologię wirtualnej rzeczywistości i hologramów.Na razie jednak nie wiadomo nic bliższego jakiego rodzaju treści będą realizowane w pierwszej kolejności i kiedy trafią do oferty HBO i Discovery.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/technologia-vr-moze-byc-przelomem-w-2016-roku-barierami-ceny-sprzetu-i-malo-tresci_1 ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"