PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Nakładyna rozszerzoną i wirtualną rzeczywistość będą rosły o 72 proc. rocznie
Nakładyna rozszerzoną i wirtualną rzeczywistość będą rosły o 72 proc. rocznie
Wirtualna rzeczywistość  to przyszłość e-sportu. Kontrolery ruchowe w VR dają nową jakość rozrywki
Wirtualna rzeczywistość to przyszłość e-sportu. Kontrolery ruchowe w VR dają nową jakość rozrywki
Transmisje w jakości 4K nie wymagają już korzystania z wozów transmisyjnych. Przyszłością streamingu są technologie 360 stopni i wirtualnej rzeczywistości
Transmisje w jakości 4K nie wymagają już korzystania z wozów transmisyjnych. Przyszłością streamingu są technologie 360 stopni i wirtualnej rzeczywistości
Rynek gier wirtualnej rzeczywistości rośnie rocznie o 67 proc. „Chwilowa moda”
Rynek gier wirtualnej rzeczywistości rośnie rocznie o 67 proc. „Chwilowa moda”
Orange Polska stawia na 5G. „Zrewolucjonizuje rynek mobilny”
17,8 mld USD na AR i VR w 2018 r., prawie dwa razy tyle co w 2017 r.
17,8 mld USD na AR i VR w 2018 r., prawie dwa razy tyle co w 2017 r.
Biznes sportowy rozwinie się dzięki wirtualnej rzeczywistości, e-sport w 2018 roku będzie wart miliard dolarów
Biznes sportowy rozwinie się dzięki wirtualnej rzeczywistości, e-sport w 2018 roku będzie wart miliard dolarów
Wirtualna rzeczywistość na pokładach samolotów Air France
Kosztowny sprzęt, kłopoty z monetyzacją i słabej jakości treści barierami dla sukcesu VR w mediach newsowych. „Problem wieku dziecięcego”
Kosztowny sprzęt, kłopoty z monetyzacją i słabej jakości treści barierami dla sukcesu VR w mediach newsowych. „Problem wieku dziecięcego”
Spacer VR ulicami Tokio w promocji butów Adidas NMD
Spacer VR ulicami Tokio w promocji butów Adidas NMD
Sztuczna inteligencja może powstać do 2040 roku. Część naukowców uznaje ją za zagrożenie dla ludzkości
MagicVR otwiera we Wrocławiu halę rozgrywek w wirtualnej rzeczywistości
MagicVR otwiera we Wrocławiu halę rozgrywek w wirtualnej rzeczywistości
Facebook wprowadza komunikator Spaces w VR dla użytkowników Oculus Rift i opcje Camera Effects Studio (wideo)
W gry komputerowe gra ponad miliard ludzi na świecie. Polski rynek gier jest wart prawie 2 mld zł
W gry komputerowe gra ponad miliard ludzi na świecie. Polski rynek gier jest wart prawie 2 mld zł
Segment VR jest w przełomowym okresie, wyniki sprzedaży obiecujące (opinie)
Segment VR jest w przełomowym okresie, wyniki sprzedaży obiecujące (opinie)
Ponad 2 mln gogli do obsługi VR sprzedanych w 2016 r.
Ponad 2 mln gogli do obsługi VR sprzedanych w 2016 r.
2,5 mln okularów VR zostanie sprzedanych w 2016 r., 2017 r. będzie sprawdzianem
2,5 mln okularów VR zostanie sprzedanych w 2016 r., 2017 r. będzie sprawdzianem
Google przejmuje startup Eyefluence z technologią śledzenia ruchów oczu
Sony wprowadza na rynek gogle PlayStationVR, w Polsce w cenie od 1669 zł
Sony wprowadza na rynek gogle PlayStationVR, w Polsce w cenie od 1669 zł
Mark Zuckerberg prezentuje Facebooka w technologii VR. „Słabe technicznie, odcina od fizycznej przestrzeni”
Plus: gogle do wirtualnej rzeczywistości ze starterami Ja+ Internet Na Kartę
W grudniu film o Jezusie Chrystusie w technologii wirtualnej rzeczywistości
W grudniu film o Jezusie Chrystusie w technologii wirtualnej rzeczywistości
Eurosport z aplikacją VR na turniej tenisowy French Open
Eurosport z aplikacją VR na turniej tenisowy French Open
Visual VR - okulary Allview Mobile za 149 zł
Visual VR - okulary Allview Mobile za 149 zł
IDC: w br. ponad 2 mld dolarów ze sprzedaży urządzeń do wirtualnej rzeczywistości
IDC: w br. ponad 2 mld dolarów ze sprzedaży urządzeń do wirtualnej rzeczywistości
HBO i Discovery inwestują w Otoy, chcą produkować własne treści do wirtualnej rzeczywistości
HBO i Discovery inwestują w Otoy, chcą produkować własne treści do wirtualnej rzeczywistości
Facebook prezentuje Social VR do spotkań w wirtualnej rzeczywistości (wideo)
Facebook prezentuje Social VR do spotkań w wirtualnej rzeczywistości (wideo)
AMD Radeon Pro Duo wraz z LiquidVR - nowa platforma do tworzenia i konsumowania treści VR
AMD Radeon Pro Duo wraz z LiquidVR - nowa platforma do tworzenia i konsumowania treści VR
Gogle VR HTC Vive w Polsce za 899 euro (wideo)
Gogle VR HTC Vive w Polsce za 899 euro (wideo)
Technologia VR może być przełomem w 2016 roku, barierami ceny sprzętu i mało treści
Technologia VR może być przełomem w 2016 roku, barierami ceny sprzętu i mało treści
„Sports Illustrated Swimsuit” na 2016 r. z trzema okładkami, treściami VR i okularami Google cardboard (wideo)
Google Cardboard po 19 miesiącach: 5 mln sprzedanych zestawów, 350 tys.godzin filmów obejrzanych w VR
Google Cardboard po 19 miesiącach: 5 mln sprzedanych zestawów, 350 tys.godzin filmów obejrzanych w VR