NMD to kolekcja lifestyle'owa, która łączy historię marki z nowymi technologiami boost i primeknit. Nowe buty odwołują się do biegowych korzeni marki, a design nawiązuje do japońskich trendów w modzie.
Klienci obecni w sklepie, w którym znajdowała się instalacja NMD VR Tokyo Tour, mogli przymierzyć model NMD, założyć okulary VR i ruszyć na przechadzkę ulicami Tokio.

W kampanii wykorzystano materiał wideo 360 stopni, który dzięki aplikacji był synchronizowany z działaniem bieżni, po której poruszał się użytkownik. Aktywacja była dostępna w dniach 14-27 kwietnia br. w trzech sklepach sieci Sizeer (Warszawa - Złote Tarasy, Kraków - Galeria Krakowska, Katowice - Silesia City Center).
Za koncepcję oraz realizację aktywacji odpowiadają spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska: Isobar Polska, Posterscope, Carat Polska i Hypermedia linked by Isobar.











