Headlines z Triadą

Agencja Headlines Brand & Corporate Communication rozpoczęła współpracę z największym biurem podróży w Polsce - TRIADA

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Kontrakt przewiduje roczną obsługę z zakresu media relations i doradztwa komunikacyjnego.

Od stycznia 2005 roku Headlines Brand & Corporate Communication będzie wdrażać strategię komunikacyjną dla TRIADY. Działania skupiać się będą na komunikowaniu pozycji, osiągnięć finansowych i wizerunkowych oraz promowaniu oferty firmy - największego, a przy tym bazującego wyłącznie na polskim kapitale, biura podróży w Polsce. W ten sposób TRIADA rozpocznie stałą komunikację z dziennikarzami i będzie budować swoją obecność w mediach, dzięki prowadzeniu stałych relacji i dostarczaniu ważnych informacji.

TRIADA jako największe i najsilniejsze biuro podróży w Polsce będzie także informować o sytuacji i najważniejszych wydarzeniach na polskim rynku turystycznym.

Wszystkich dziennikarzy zainteresowanych otrzymywaniem informacji dotyczących TRIADY lub polskiego rynku turystycznego zachęcamy do kontaktu.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"