Health Think dla GreenPan

Agencja HealthThink podpisała umowę z polskim dystrybutorem globalnej marki kuchennej GreenPan.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

HealthThink będzie wpierać markę w zakresie kampanii edukacyjnych i komunikacji w mediach medycznych. Projektem zajmuje się trzyosobowy zespół.

Klient sam się zgłosił do agencji, umowa została podpisana na rok.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska