Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

Agencja Heart & Brain zajmie się od marca przyszłego roku obsługą reklamową Telewizji Polsat. W konkursie ofert pokonała cztery inne agencje.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat
Polsat wybrał Heart & Brain do współpracy

Heart & Brain zajmie się obsługą strategiczno - kreatywną, obejmującą działania ATL, BTL i digital. Współpracę z Polsatem rozpocznie od marca 2026 roku.

Do ogłoszonego kilka miesięcy temu konkursu zgłosiło się łącznie 5 agencji. Nie udało nam się ustalić, jakie oprócz zwycięskiej brały w nim udział.

Ostatnio, od 2022 roku, obsługą reklamową Telewizji Polsat zajmowała się Grupa Freundschaft Agencja ta odpowiada także za działania reklamowe pozostałych marek Grupy Polsat Plus: Plus, Plus na kartę, Plush i Polsat Box.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber