„Hell’s Kitchen - Piekielną kuchnię” oglądać można w Polsacie we wtorki o godz. 20.05, począwszy od 6 września br. Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że po trzech odcinkach średnia oglądalność szóstej serii formatu wyniosła 1,23 mln widzów. Przełożyło się to na 8,05 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,69 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,85 proc. w grupie 16-59.
W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek programu. Zgromadził on przed telewizorami 1,31 mln oglądających.

Oglądalność „Hell’s Kitchen 4” odcinek po odcinku
Dla porównania, emitowana jesienią ub.r. czwarta edycja reality-show po trzech odcinkach gromadziła o 360 tys. więcej widzów - 1,59 mln oglądających, co przełożyło się na 10,11 proc. udziału w grupie 4+ oraz 15,85 proc. w 16-49.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/taniec-z-gwiazdami-stracil-550-tys-widzow-ale-polsat-i-tak-dystansuje-konkurencje ##
Polsat w czasie emisji „Hell’s Kitchen 6” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Zdecydowanym liderem jest Dwójka emitująca wówczas swoje hitowe seriale „Barwy szczęścia” i „M jak miłość”, co przekłada się aż na 28,91 proc. udziału. Drugi jest TVN („Na Wspólnej” i „Singielka”; 8,51 proc.), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypada TVP1 (kroniki sportowe, „Pogoda”, „Rozdarte serca” oraz początek „Komisji morderstw”; 7,48 proc. udziału).

Z kolei w grupach 16-49 i 16-59 Polsat jest wiceliderem, przegrywając tylko z Dwójką. Trzeci jest tutaj TVN, a czwarta - Jedynka.
Oglądalność programu na tle konkurencji











