Bohaterem nowych reklam Heyah jest młody chłopak nierozstający się ze smartfonem oraz dzięki jego różnym funkcjom, m.in. internetowi mobilnemu, zmieniający rzeczywistość według własnego uznania. Ma to odzwierciedlać zwyczaje osób z grupy docelowej marki, dla których prawdziwy świat nie istnieje już bez internetu, a sieć mocno przenika się z życiem pozainternetowym.
To spora zmiana w porównaniu z poprzednimi kampaniami reklamowymi, w których występowały głównie zwierzęta - jesienią ub.r. były to psy promujące pakiety „niedopsiegadania” (zobacz to), a wcześniej w wielu spotach występował animowany jak (obejrzyj jeden z nich). Odświeżenie komunikacji Heyah wynika z tego, że po wygranym przetargu obsługę reklamową marki od G7 przejęła agencja Brain (więcej o tym).
W nowej odsłonie Heyah jest prezentowana jako smartfonowa. Oprócz spotu wizerunkowego emitowane są reklamy produktowe, o których pisaliśmy już w zeszłym tygodniu. Promują one pakiety internetowe wprowadzone w ramach nowych planów taryfowych (zobacz ich szczegóły).

Akcja reklamowa zaczęła się 20 kwietnia etapem teaserowym, a od 25 kwietnia jest prowadzona jej właściwa odsłona. Obejmuje telewizję (30-sekundowy spot wizerunkowy i 15-sekundowe produktowe), internet (m.in. portale społecznościowe, radia internetowe, blogi, serwisy wideo) oraz outdoor (nośniki digital signage, takie jak ekrany w komunikacji miejskiej, w kinach, na uczelniach, sklepach odzieżowych czy przestrzeni miejskiej).
Działania w internecie realizuje agencja Next, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.











