Magazyn stworzony przez Cedar Communications, prezentuje produkty, które można kupić podczas lotu, m. in. biżuterię, kosmetyki, upominki i sprzęt elektroniczny. High Life Shop! zawiera teksty szczegółowo prezentujące wybrane produkty, porady i opinie ekspertów oraz informacje lifestylowe.
High Life Shop! zastąpił dotychczasową broszurę "Shopping the World". Zmiana jest wyrazem popularności nazwy Highlife, która łączy magazyny pokładowe British Airways od czasu kiedy pierwszy z nich został wprowadzony na rynek w 1973 r.
Podczas gdy "Shopping the World" był katalogiem produktów, nowy magazyn "High Life Shop!" zawiera również artykuły prezentujące poszczególne produkty oraz praktyczne informacje i porady.
Redaktor naczelną magazynu jest Sophia Hesselgren, która wcześniej pracowała dla magazynu "Happy" oraz wydawnictw Harrodsa.

High Life Shop! będzie wydawany jako dwumiesięcznik, w dwóch wersjach. W bieżącym numerze Lipciec/Sierpień, w wersji dostępnej na trasach transatlantyckich znalazło się 175 produktów, w wersji przeznaczonej na trasy europejskie 135.
Sophia Hesselgren mówi: "British Airways oferuje szeroką gamę znakomitych produktów, które regularnie się zmieniają, dlatego nasi eksperci będą mieli o czym pisać".











