Hill & Knowlton w Polsce to teraz Burson

W ramach globalnego procesu rebrandingowego, polski oddział agencji public relations Hill & Knowlton Strategies działać będzie pod zunifikowaną nazwą  Burson.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Hill & Knowlton w Polsce to teraz Burson

Burson zaprezentował nową identyfikację wizualną i wartości we wszystkich swoich kanałach globalnych, podkreślając nowatorskie podejście do zmiany sposobu budowania i ochrony reputacji.

– Firmy i organizacje działają w stanie ciągłych zmian i niepewności, spowodowanym szybkim postępem technologicznym, sytuacją gospodarczą, szeroko zakrojonym aktywizmem oraz zawirowaniami społecznymi i geopolitycznymi. Silna reputacja ugruntowana w działaniu, komunikowana w sposób jasny i twórczy umożliwia klientom odniesienie sukcesu. Reputacja jest najcenniejszym zasobem firmy, poprawiającym jej postrzeganie, zwiększającym wydajność, wartość i zwrot z inwestycji – mówi Corey duBrowa, Global CEO Burson.

Nowa wizja Burson

Burson zaprezentował nową wizję usług doradczych, których celem jest ocena i aktywne zarządzanie. Obejmuje on cztery obszary: działania firmy, komunikację, narracje społeczne i przekonania interesariuszy. Podstawą jest Burson Innovation Portfolio – zbiór narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, które w połączeniu z ludzką inteligencją umożliwiają szybsze i celne spostrzeżenia, precyzyjne kierowanie do odbiorców oraz kreację dostosowaną do kultury.

Pięć pakietów, wzmocnionych przez WPP Open, marketingowy system operacyjny WPP oparty na sztucznej inteligencji, zaspokaja różne potrzeby klientów:

   • Sonar Suite przewiduje i ocenia ryzyko poprzez analizę narracji społecznej;

   • Decipher Suite przewiduje wpływ proaktywnej i defensywnej komunikacji, wpływ tematów globalnie i regionalnie oraz pojawiające się trendy kulturowe;

   • Creators’ Suite tworzy treści dostosowane do odbiorców na dużą skalę, identyfikując podaż i popyt na informacje online oraz białe plamy w narracjach;

   • Specialists' Suite szkoli narzędzia AI Burson w określonych sektorach przemysłu;

   • Fount Suite przyjmuje zagregowany widok danych w całym cyklu życia kampanii w celu pomiaru i optymalizacji wydajności.

–  Portfolio Burson Innovation czerpie z mocnych stron technologicznych naszych połączonych agencji i WPP, odzwierciedla naszą obietnicę połączenia sztucznej i ludzkiej inteligencji w sposób, który pomaga naszym klientom odnieść sukces. Wiodące firmy już wykorzystują te rozwiązania do budowania i ochrony reputacji. Jesteśmy zobowiązani wobec naszych klientów i pracowników, że Burson będzie motorem ich rozwoju i umożliwi transformacje, których świat teraz potrzebuje – mówi AnnaMaria DeSalva, Global Chairman, Burson.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów