Hitwise: 72 procent udziałów Google na rynku wyszukiwarek

Google uzyskało w listopadzie 71,97 procenta udziałów naamerykańskim rynku internetowych wyszukiwarek.

km
km
Udostępnij artykuł:

Oznacza to wzrost o 0,27 procenta w porównaniu z październikiemi jednocześnie najlepszy wynik Google na amerykańskim rynkuwyszukiwarek w historii. To kolejny miesiąc z rzędu kiedyinternetowy gigant poprawia tutaj swój wynik. Natomiast wporównaniu z listopadem zeszłego roku Google zyskało aż 8,82procenta udziałów w rynku - informuje serwis Marketing Charts,powołując się na dane firmy badawczej Hitwise.

Na kolejnych miejscach w ubiegłym miesiącu znalazły się: YahooSearch (17,7 procenta udziałów w rynku), MSN Search (5,45 procenta)oraz Ask.com (3,35 procenta).

W porównaniu z październikiem wyszukiwarka MSN Search zyskała0,05 procenta (to czwarty raz z rzędu kiedy Microsoft notuje tutajwzrost), ale wobec analogicznego okresu roku ubiegłego straciła4,35 procenta rynkowych udziałów. Tymczasem Yahoo Search i Ask.comzanotowały spadek zarówno w porównaniu z miesiącem wcześniej(odpowiednio o 0,04 i 0,18 procenta), jak i wobec listopada 2007(odpowiednio o 3,92 i 0,37 procenta).

Z kolei pozostałe 43 monitorowane przez Hitwise wyszukiwarkiuzyskały w listopadzie łącznie tylko 1,53 procenta udziałów naamerykańskim rynku.

źródło: Marketing Charts

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"