Honorata Skarbek reklamuje kosmetyki C-Thru Glamorous (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamująca Glamorous - nową serię kosmetyków C-Thru (produkowanych przez firmę Sarantis Polska). Akcja jest oparta na wizerunku piosenkarki Honoraty Skarbek, która od kilku lat promuje markę C-Thru.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Honorata Skarbek reklamuje kosmetyki C-Thru Glamorous (wideo)

Działania reklamowe obejmują przede wszystkim internet (m.in. aktywności na profilach C-Thru na Facebooku i Instagramie, w tym konkurs fotografoczny), outdoor (ponad 500 bilboardów i innych nośników w 7 największych ośrodkach miejskich: Warszawie, Wrocławiu, Szczecinie, Poznaniu, Łodzi, Krakowie, Trójmieście i na Górnym Śląsku), prasę (m.in. „Joy”, „Avanti”, „Be Active” i „Cosmopolitan”) oraz samplingi (rozdanie 100 tys. próbek C-Thru Glamorous podczas juwenaliów w Warszawie).

Kampania jest oparta na wizerunku piosenkarki Honoraty Skarbek. W reklamach pokazywane są też najważniejsze produkty serii C-Thru Glamorous, m.in. dezodorant, woda toaletowa i żel pod przysznic. Skarbek jest ambasadorką reklamową marki C-Thru od 2014 roku.

Obecna akcja reklamowa jest prowadzona od początku maja.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji