W okresie od 1 września do 10 listopada br. „Horyzont”, nadawany w soboty o godz. 18.30 na antenie TVN24, oglądało średnio 125 tys. widzów. Przełożyło się to na 1,10 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą pozycję zajmuje emitowany w niedziele o 20.30 w TVP Info reaktywowany magazyn „7 dni świat”, którego średnia widownia w jesiennej ramówce wynosi 107 tys. osób (0,65 proc. udziału). Na ostatniej lokacie podium plasuje się pokazywany przez Polsat News w niedziele o 21.00 program „Tydzień na świecie” (67 tys. widzów; 0,43 proc. udziału).W zestawieniu ostatnie miejsce zajmuje „Studio Wschód” (emisja w soboty o 17.00 w TVP Info; 49 tys. widzów; 0,53 proc. udziału).

Wśród widzów w grupie komercyjnej pozycja lidera także należy do audycji „Horyzont” (31 tys. widzów; 0,74 proc. udziału). Drugie miejsce zajmuje tutaj „Tydzień na świecie” (21 tys.; 0,29 proc.). Z kolei na ostatniej lokacie podium sklasyfikowany został program „7 dni świat” (15 tys.; 0,22 proc.).
W zestawieniu ujęto średnie wyniki oglądalności programów publicystycznych prezentujących tematykę międzynarodową w okresie od 1 września do 10 listopada 2013 roku.











