Hypermedia wygrała w przetargu marki Hoop Cola

Hypermedia powiększyła swoje portfolio o kolejnego klienta - firmęHoop Polska. Agencja wygrała przetarg projektem strategii nawykorzystanie mediów interaktywnych dla marki Hoop Cola.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

- Agencja przedstawiła kompleksową i zintegrowaną propozycjędziałań interaktywnych dla marki Hoop Cola, które mają dużypotencjał aby emocjonalnie zaangażować konsumentów w internecie isą zgodne z nową, długofalową strategią pozycjonowania marki HoopCola, którą zamierzamy wprowadzić od początku kwietnia tego roku -mówi Michał Kępiński, brand manager Hoop Cola.

Działania reklamowe skierowane będą do młodych ludzi w wieku18-24 lata. Agencja Hypermedia zaplanowała kompleksowo akcjęreklamową, w skład której wejdą: cykl mini-eventów realizowany wnajwiększych polskich miastach, reklama ambient media, witryny WWWoraz działania nakierowane na budowanie i wykorzystaniekonsumenckiej bazy danych. Podstawą zaproponowanych aktywności jestnowa strategia komunikacji marki Hoop Cola.

Pierwsze działania rozpoczną się już 11 kwietnia br., a ichkulminacja nastąpi w drugiej połowie czerwca br.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu