Hypermedia wygrała w przetargu marki Hoop Cola

Hypermedia powiększyła swoje portfolio o kolejnego klienta - firmęHoop Polska. Agencja wygrała przetarg projektem strategii nawykorzystanie mediów interaktywnych dla marki Hoop Cola.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

- Agencja przedstawiła kompleksową i zintegrowaną propozycjędziałań interaktywnych dla marki Hoop Cola, które mają dużypotencjał aby emocjonalnie zaangażować konsumentów w internecie isą zgodne z nową, długofalową strategią pozycjonowania marki HoopCola, którą zamierzamy wprowadzić od początku kwietnia tego roku -mówi Michał Kępiński, brand manager Hoop Cola.

Działania reklamowe skierowane będą do młodych ludzi w wieku18-24 lata. Agencja Hypermedia zaplanowała kompleksowo akcjęreklamową, w skład której wejdą: cykl mini-eventów realizowany wnajwiększych polskich miastach, reklama ambient media, witryny WWWoraz działania nakierowane na budowanie i wykorzystaniekonsumenckiej bazy danych. Podstawą zaproponowanych aktywności jestnowa strategia komunikacji marki Hoop Cola.

Pierwsze działania rozpoczną się już 11 kwietnia br., a ichkulminacja nastąpi w drugiej połowie czerwca br.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style