Hypermedia zakłada się z Betssonem

Agencja Hypermedia zaplanuje dla firmy Betsson Ltd. aktywność reklamową w Internecie.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Betsson Ltd., należący do notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Sztokholmie szwedzkiej firmy Cherry, to spółka zajmująca się grami losowymi w Internecie.

W marcu bieżącego roku Betsson Ltd. ogłosił wejście na polski rynek. Pierwszym krokiem firmy do udostępnienia oferty polskim graczom było uruchomienie portalu www.betsson.com w polskiej wersji językowej.  „Możliwość współpracy z Betsson jest dla nas bardzo istotna, przede wszystkim w kontekście wypowiedzi Andersa Holmgrena, Dyrektora Zarządzającego firmy, który bardzo poważnie traktuje funkcjonowanie na polskim rynku i uważa go za największy w porównaniu do dotychczasowych rynków eksplorowanych przez spółkę.” – mówi Wacław Wykrytowicz, New Business Manager agencji HYPERmedia.

Agencja w pierwszym etapie działań reklamowych dla marki Betsson przygotuje witrynę konkursową. Wsparciu witryny będzie służył marketing wirusowy zaprojektowany we współpracy z firmą Scholz&Friends. Zadaniem HYPERmedia będzie także strategiczne planowanie i zakup mediów internetowych oraz wykonanie kreacji do kampanii reklamowej online.

Betsson Ltd. to przedstawiciel nowej generacji firm zajmujących się grami losowymi. Do jej oferty należą zakłady, kasyno oraz poker – wszystko dostępne w sieci. Z 20 proc. miesięcznym wzrostem przychodów firmę Betsson można z powodzeniem uznać za najdynamiczniej rozwijającą się spółkę w swojej branży w Skandynawii. Licząc wszystkie serwisy internetowe grupy Betsson, ma ona ponad 400 tys. zarejestrowanych użytkowników.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji