Wysoki standard jazdy i wyposażenia w nowej kampanii Hyundaia i30

Wystartowała nowa kampania reklamowa samochodu Hyundai i30 nowej generacji. Importer zwraca w niej uwagę na wysoki standard jazdy oraz wyposażenia. Działania realizują agencje Opus B i Havas Media.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Wysoki standard jazdy i wyposażenia w nowej kampanii Hyundaia i30

Kampania pod hasłem „Wszystko, na czym Ci zależy” komunikuje model i30 Nowej Generacji w dwóch wersjach nadwozia Hatchback oraz Wagon. Importer w reklamach promuje przede wszystkim ich wysoki standard - nie tylko jazdy, ale także elementów wyposażenia takich jak: czujniki parkowania, automatyczna klimatyzacja dwustrefowa i zaawansowane systemy bezpieczeństwa. Celem działań jest wsparcie sprzedaży wersji dostępnych na rynku od kwietnia 2017 roku.

Kampania, która ruszyła 8 września, obejmuje wybrane stacje telewizyjne oraz internet.

Za planowanie, zakup mediów oraz przygotowanie kreacji internetowych odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media. Autorem spotu telewizyjnego jest agencja Opus B.

Obecna kampania nie jest pierwszą realizowaną w tym roku akcją promująca model i30 - wiosną br. był on promowany jako „nowy ideał samochodu”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem