"Idź na całość" wróciło po latach. Ilu widzów ogląda program w TTV?

Prawie pół miliona widzów śledzi nową edycję teleturnieju "Idź na całość" – wynika z danych Nielsena. Po miesiącu na antenie program zapewnił stacji TTV pozycję lidera pasma w grupie komercyjnej 20–54.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
"Idź na całość" wróciło po latach. Ilu widzów ogląda program w TTV?
Zygmunt Chajzer i Robert Motyka

TTV ruszyło z emisją "Idź na całość" 7 września. Teleturniej jest emitowany w niedzielne popołudnia o godzinie 16:05. Do tej pory, po emisji czterech odcinków, średnia oglądalność "Idź na całość" to 478 tys. widzów.

To daje stacji TTV 5,18 proc. udziału w rynku w grupie wszystkich widzów, 6,76 proc. w grupie 16-49 i 6,70 proc. w grupie 20-54 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Spośród czterech wyemitowanych dotąd odcinków programu, największą widownię zgromadziło drugie wydanie z 14 września, które obejrzało średnio 592 tys. osób. Najmniej widzów zasiadło przed telewizorami tydzień później. Trzeci odcinek "Idź na całość" wyemitowany 21 września zobaczyło średnio 390 tys. odbiorców.

Stacja TTV po emisji czterech odcinków teleturnieju zajmuje pozycję lidera w paśmie w grupie komercyjnej 20–54.

Program "Idź na całość" wrócił do telewizji po 24 latach od emisji ostatniego sezonu w Polsacie. Wznowiony format został odświeżony zwłaszcza pod względem wizualnym, a do Zygmunta Chajzera w roli prowadzącego dołączył Robert Motyka. Teleturniej na zlecenie stacji realizuje firma Well Well Production.

"Idź na całość" to program realizowany na licencji amerykańskiego formatu "Let's Make A Deal". W polskiej telewizji zadebiutował w 1997 roku na antenie Polsatu.

Pierwszym gospodarzem teleturnieju był Zygmunt Chajzer, którego w 2000 roku zastąpił Krzysztof Tyniec. W maju 2001 r. program zniknął z anteny.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?