TTV ruszyło z emisją "Idź na całość" 7 września. Teleturniej jest emitowany w niedzielne popołudnia o godzinie 16:05. Do tej pory, po emisji czterech odcinków, średnia oglądalność "Idź na całość" to 478 tys. widzów.
To daje stacji TTV 5,18 proc. udziału w rynku w grupie wszystkich widzów, 6,76 proc. w grupie 16-49 i 6,70 proc. w grupie 20-54 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Spośród czterech wyemitowanych dotąd odcinków programu, największą widownię zgromadziło drugie wydanie z 14 września, które obejrzało średnio 592 tys. osób. Najmniej widzów zasiadło przed telewizorami tydzień później. Trzeci odcinek "Idź na całość" wyemitowany 21 września zobaczyło średnio 390 tys. odbiorców.

Stacja TTV po emisji czterech odcinków teleturnieju zajmuje pozycję lidera w paśmie w grupie komercyjnej 20–54.
Program "Idź na całość" wrócił do telewizji po 24 latach od emisji ostatniego sezonu w Polsacie. Wznowiony format został odświeżony zwłaszcza pod względem wizualnym, a do Zygmunta Chajzera w roli prowadzącego dołączył Robert Motyka. Teleturniej na zlecenie stacji realizuje firma Well Well Production.
"Idź na całość" to program realizowany na licencji amerykańskiego formatu "Let's Make A Deal". W polskiej telewizji zadebiutował w 1997 roku na antenie Polsatu.

Pierwszym gospodarzem teleturnieju był Zygmunt Chajzer, którego w 2000 roku zastąpił Krzysztof Tyniec. W maju 2001 r. program zniknął z anteny.











