Ikea w nowej strategii marketingowej stawia na innowacje produktowe, odchodzi od pokazywania wnętrz (wideo)

Szwedzka firma IKEA rozpoczyna emisję nowej serii reklam, które powstały w oparciu o zmienioną strategię marketingową. Skupiając się wokół swojej "magicznej" niebieskiej torby, spoty  zostały zaprojektowane tak, by pokazywać, jak każdy z produktów dostępnych w sklepach tej sieci może poprawić codzienne życie właścicieli domów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Ikea w nowej strategii marketingowej stawia na innowacje produktowe, odchodzi od pokazywania wnętrz (wideo)

IKEA zmienia strategię marketingową, odchodząc od tradycyjnego skupiania się na pokazywaniu wnętrz, aby zamiast tego skupić się na innowacjach produktowych i pokazać, jak dodanie tylko kilku nowych rzeczy może zmienić dom.

Kampania „New Wonders Can Come Out of the Blue”, stworzona przez agencję Mother, rozpoczyna się w tym tygodniu. Pierwszy spot telewizyjny "Spinning Cups" pokazuje trzy trzy starsze panie, które zbierają się co tydzień. Akcja każdego z trzech 20-sek. spotów w pewnym momencie skupia się na niebieskiej torbie Frakta, która tutaj jest symbolem nowości. Reklamy przedstawiają szereg sytuacji życiowych, które mają prezentować innowacyjną skalę produktów IKEA oraz to, jak każdy z nich może poprawić codzienne życie właścicieli domów.

Szwedzki detalista twierdzi, że nowe kreatywne i strategiczne podejście jest odpowiedzią na zmieniające się zachowania kupujących - zwłaszcza, że ​​dostarczenie drukowanego katalogu otwiera drogę do bardziej cyfrowego doświadczenia w handlu detalicznym.

IKEA przebudowała centrum " New At IKEA"  na brytyjskiej stronie internetowej, która będzie zawierała najnowsze kolekcje i będzie aktualizowana za każdym razem, gdy nowe produkty znajdą się w asortymencie. Przedstawi także inspirujące treści, aby pokazać, w jaki sposób nowe i istniejące produkty można włączyć do rzeczywistych domów. - W IKEI wierzymy, że nawet jedna mała zmiana zmienia nasze codzienne życie w domu w cudownie nieoczekiwany sposób. Wystarczy odrobina wyobraźni i inspiracji -  mówi Laurent Tiersen, menedżer ds. Marketingu w Ikea UK i Irlandii.

IKEA w Wielkiej Brytanii testuje nowy koncept marketingowy, który ewentualnie zostanie wprowadzony na innych rynkach. Marketerowi zależy na poprawie rozpoznawalności marki i zachęceniu do szerszego zainteresowania wyposażeniem domu.

Kampania będzie obejmować telewizję i kina w Wielkiej Brytanii oraz Irlandii i potrwa do października br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online