Ile na reklamę w rolnictwie?

Wydatki reklamowe w rolnictwie w okresie od stycznia do maja 2005.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

 Według agencji Martin&Jacob, specjalizującej się w marketingu agrarnym, w okresie od stycznia do maja 2005 wartość rynku reklamowowego w segmencie agranym wynosiła 23 768 026,00 zł. Reklamodawcy najchętniej kierowali swoje budżety do prasy rolniczej, wysokość wpływów reklamowych to prawie 20 mln zł. Największy udział w przychodach (21,57%) wśród prasy rolniczej posiada miesięcznik "top agrar polska", średni koszt dotarcia do jednego czytelnika (ad cost per unit) waha się w okolicach 0,22 zł.

Najwyższe wydatki na reklamę zanotowała firma Bayer CropScience, ich budżet na media ATL wyniósł łącznie 1 662 429,00 zł. Telewizja i radio nadal wykorzystywane są głównie jako media wspierające kampanię. Łącznie na reklamę w telewizji i radiu wydano nieco ponad 4 mln. zł.

Analizowane media: prasa rolnicza (ponad 60 tytułów), TVP1, TVP3, PR1. Dane netto przed rabatami. 01-05. 2005.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"