W ramach promocji „Impreza dokoła świata” w 140- i 150-gramowych opakowaniach chipsów Crunchips X-Cut znajdują się kody, które można przesyłać SMS-em lub poprzez aplikację na stronie crunchips.pl, otrzymując w zamian doładowania w sieciach Heyah i tuBiedronka. Każdy uczestnik może zdobyć maksymalnie pięć takich doładowań.
Osoby, które zgłoszą po pięć kodów, w drugim etapie akcji będą mogły powalczyć o smartfony oraz 4-osobowy wyjazd do Indii i Meksyku. Warunkiem jest udzielenie najbardziej oryginalnej i śmiesznej odpowiedzi na zadane pytanie.

Pierwszy etap akcji potrwa do końca listopada, a drugi - do połowy grudnia. Promocję wspierają działania reklamowe prowadzone głównie w internecie.
Za koncepcję i obsługę akcji oraz kreację jej serwisu internetowego i reklam odpowiada agencja Opcom, a za zakup mediów - dom mediowy Starcom.











