IMR-advertising PRzeciw żylakom

Agencja IMR-advertising rozpoczęła współpracę w zakresie działań public relations z firmą Emofarm

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Działania będą dotyczyły dwóch preparatów; Venożelu (preparatu do leczenia żylaków kończyn dolnych) i Emożelu (preparatu do pielęgnacji zmęczonych i obolałych nóg). „Z życia żył, czyli PR przeciwżylakowy”, to hasło pod którym agencja przeprowadzi działania edukujące Polaków na temat właściwości leczniczych preparatów, a także schorzeń związanych z żylakami, obrzękami pourazowymi i zastoinowymi, a także nieprawidłowościami krwiobiegu.

Agencja będzie również odpowiedzialna za media relations oraz monitoring mediów.

Proto

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+