IMS: 35,8 mln zł sprzedaży i 6 mln zł zysku netto po pierwszych trzech kwartałach br.

W pierwszych trzech kwartałach br. spółka marketingu sensorycznego IMS zanotowała 35,8 mln zł sprzedaży i 6 mln zł zysku netto roku na poziomie skonsolidowanym. To wzrost o odpowiednio 14  proc. i 36 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
IMS: 35,8 mln zł sprzedaży i 6 mln zł zysku netto po pierwszych trzech kwartałach br.

Grupa IMS na koniec trzeciego kwartału br. miała 13 601 lokalizacji abonamentowych, o 93. proc. więcej rok do roku.  

Liczba lokalizacji należących do grupy jest w rzeczywistości większa, gdyż dane na koniec września 2018 roku nie uwzględniają skutków akwizycji 100 proc. udziałów w spółce APR. Umowę sfinalizowano 15 października br. i jej efekty zostaną uwzględnione w raporcie rocznym za cały 2018 rok. W momencie dokonania transakcji APR miał przeszło 3 tys. lokalizacji abonamentowych w segmencie ekonomicznym audiomarketingu. Obecnie Grupa IMS posiada więc blisko 17 tys. lokalizacji abonamentowych.

Ze sprzedaży usług abonamentowych Grupa IMS wygenerowała 48,5 proc. sprzedaży ogółem.

Najszybciej rosnącym segmentem poza abonamentowym okazały się w omawianym okresie usługi reklamowe audio i wideo, które zamknęły się kwotą 11,5 mln zł (wzrost o 35 proc. rdr).

Zarząd spółki po trzech kwartałach uznał wykonanie prognozy na cały 2018 rok (sprzedaż 53 mln zł, EBITDA 16,5 mln zł, zysk netto 9,0 mln zł) jako „bardzo realistyczne”.

- Średnio 1/3 całorocznej sprzedaży ogółem generuje IV kwartał. Poza wzrostem organicznym, który od długiego czasu wykazujedynamiczną i powtarzalną dodatnią dynamikę, co sądzimy, że będzie kontynuowane, od następnego kwartału zaczniemy konsolidować również ostatnio przejęty APR – podkreśla Piotr Bielawski, wiceprezes zarządu IMS.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą