Start InCredibles ogłoszono w końcu maja br. Sebastian Kulczyk we współpracy z fundacją Startup Poland oraz Campus Warsaw uruchomił wówczas program wsparcia startupów. Według zapowiedzi przedsiębiorca zamierza w sumie zainwestować w młode polskie firmy kwotę 60 mln dol.
Od 29 maja br., kiedy program został ogłoszony do InCredibles zgłosiło się 426 startupów. Z 10 projektów w rundzie finałowej jury w składzie: Sebastian Kulczyk, Rafał Plutecki, Julia Szopa, Piotr Pietrzak, Mariusz Gralewski i Lawrence Barclay wybrało 5 spółek, które wejdą do akceleracji. Na liście znalazły się Archdesk ERP, Hotailors, Radio Net Media Ltd., Tidio i UserEngage.
W komunikacie podkreślono, że InCredibles zapewnia nie tylko środki na akcelerację (do 100 tys. dol. na startup), ale przede wszystkim wspólną pracę nad budowaniem wartości i perspektywami globalnego rozwoju.

Program umożliwi wybranym startupom skorzystanie z wiedzy i doświadczeń mentorów oraz zdobycie międzynarodowych kontaktów ze światem biznesu działającym w obszarze rozwijanych przez wybrane spółki technologii.
- To nie finał, a nawet nie półmetek, bo dopiero teraz rozpoczynamy najważniejszy etap – zaznacza Sebastian Kulczyk, CEO Kulczyk Investments. – Dzięki unikatowej formule programu InCredibles ruszamy z „szyciem na miarę” optymalnej akceleracji dla naszych spółek. A czy program był pożyteczny, za dwa miesiące ocenią sami finaliści.
Kulczyk zadeklarował uruchomienie kolejnej edycji programu w przyszłym roku.
Poniżej opis spółek które zostały objęte pilotażowym etapem InCredibles.
Archdesk ERPOprogramowanie do zarządzania dla fabryk i firm w branżach produkcyjnych oraz budowlanych. Archdesk spełnia wszystkie wymogi firmy jednym pakietem oprogramowania, poczynając od księgowości poprzez zarządzanie projektem, wycenami, kończąc na zarządzaniu materiałami czy zasobami ludzkimi.

HotailorsInteligentna technologia w branży podróży stworzona dla nowoczesnych agencji turystycznych. Dzięki milionom zapisanych hoteli w 198 krajach, inteligentnym analitykom i zastosowaniu przyjaznego dla agenta pojedynczego interfejsu pomaga sprzedawać więcej pokoi hotelowych.
Radio Net Media Ltd.Stworzona przez startup Platforma Ad Sonos monetyzuje streaming stacji radiowych. System w czasie rzeczywistym podmienia nadawany w radiu blok reklam na zestaw targetowanych i profilowanych reklam w streamie w sposób niezauważalny dla słuchacza.
TidioStartup jest producentem komunikatora, który pozwala na agregowanie wiadomości ze wszystkich najpopularniejszych kanałów (Live Chat Messenger, e-mail) w jednym miejscu. Aktualnie firma pracuje nad kreatorem botów, który pomoże zautomatyzować większość procesów komunikacyjnych, dzięki czemu czas odpowiedzi na zapytania klienta będzie niemal błyskawiczny.

UserEngageStartup wspiera działanie zespołów marketingu, sprzedaży i wsparcia klienta umożliwiając im wysyłanie automatycznych i spersonalizowanych wiadomości we wszystkich kanałach. Dzięki szybkiej, nawet jednodniowej implementacji stanowi alternatywę dla korporacyjnych systemów.











