IndaHash uruchomiła oddział w Japonii

Platforma influencer marketingu indaHash uruchomiła na początku maja oddział w japońskim Tokio. Jednostką kieruje Hajime Nomura.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

- Widzimy bardzo duże zapotrzebowanie na marketing influencerski w regionie, coraz więcej marek i agencji szuka również strategii i technologii, które pomogą im sprawnie realizować założone cele. Wierzymy, że doświadczenie Hajime na rynku social mediów, sprawi, że będzie on ogromnym wsparciem dla firm w Japonii, chcących wykorzystać marketing influencerski - komentuje Barbara Sołtysińska, CEO indaHash.

Obecnie trwa rekrutacja na kluczowe stanowiska w nowo utworzonym zespole. Japoński oddział współpracuje już z pierwszymi klientami, m.in. z firmą Hoegaarden oraz jednym z liderów na rynku detergentów.

Firma IndaHash powstała w 2016 roku, jej założycielką jest Barbara Sołtysińska. Platforma koncentruje się na współpracy ze średnio zasięgowymi influencerami, o publiczności między 1 tys. a 100 tys. użytkowników. Firma działa na kilkudziesięciu rynkach, między innymi w Europie i południowej Afryce. W lipcu ubiegłego roku utworzyła oddział w Azji i Pacyfiku, z siedzibą w Singapurze.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu