Infor wzmacnia Centrum Reklamy

Od 1 października br. w ramach Biura Reklamy Grupy WydawniczejInfor utworzonych zostało sześć nowych struktur. Pojawiły się takżenowe osoby.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Nowe jednostki to: Dział Sprzedaży Bezpośredniej Gazety Prawnej(kieruje nim Rafał Sułkowski), Dział Agencyjny (Mariusz Czykier),Dział Reklamy Wydawnictw Profesjonalnych (Jacek Pawłowski), DziałOn-line (Paweł Czajkowski) i Dział Wsparcia Sprzedaży (GrzegorzŁaski).

Utworzony został także Dział Suplementów dziennika GazetaPrawna, którego dyrektorem została Agnieszka Busz, poprzedniopracująca w Mediataku na stanowisku kierownika ds. dodatkówtelewizyjnych. W tym dziale pojawiła się także inna osoba wcześniejzwiązana z Mediatak - Eliza Gwiazda, która zatrudniona została nastanowisku key account.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji