Initiative zajmie się obsługą mediową firmy Bayer w regionie EMEA

Interpublic Group (IPG) powierzy agencji Initiative obsługę większości globalnego budżetu mediowego firmy farmaceutycznej Bayer. W regionie EMEA ów budżet wynosi ok. 185,8 mln funtów rocznie, a globalnie to 752 mln dol.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Initiative zajmie się obsługą mediową firmy Bayer w regionie EMEA
Bayer wybrał IPG

Interpublic Group potwierdziła, że agencja Initiative zajmie się obsługą znacznej części globalnego budżetu tzw. działu konsumenckiego koncernu Bayer. Wcześniej zajmowała się tym agencja EssenceMediacom z grupy WPP.


Jak już informowaliśmy, IPG wygrała przetarg Bayeru na globalną obsługę mediową.

Initiative będzie odpowiadać dla firmy za planowanie i zakup mediów w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka). Włochy przypadną Mediabrands, natomiast za obsługę w Austrii ma odpowiadać agencja UM.

Globalny budżet mediowy firmy Bayer szacowany jest na 752 mln dol. i obejmuje nie tylko media, ale również kompetencje kreatywne i produkcyjne.

Nie potwierdzono jeszcze, które agencje kreatywne IPG zostaną włączone do współpracy. Wcześniej w Europie obowiązki kreatywne pełniła MullenLowe. Do czasu oficjalnych decyzji w zakresie kreacji trzon przejęcia koncentruje się na zarządzaniu mediami i operacyjnym transferze budżetów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele