Innowacyjny wuef - Witold Koroblewski o zwycięzcach Innovation 2017

Innovation to mój ulubiony lokalny konkurs. W zasadzie jedyny, z którego kejsy czytam od deski do deski. Z konkursu bije niesamowicie dobra energia, na wiele rzeczy można spojrzeć z zupełnie nowej perspektywy, a nagradzane prace są często naprawdę bardzo nowatorskie - pisze dla Wirtualnemedia.pl Witold Koroblewski, dyrektor kreatywny agencji Ambasada.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Innowacyjny wuef - Witold Koroblewski o zwycięzcach Innovation 2017
Witold Koroblewski

Do tej pory pamiętam elektroniczną puszkę na datki czy animację w radio. Czapki z głów.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/innovation-2017-triumf-saatchi-saatchi-is-zloto-takze-za-akcje-ikea-onet-4-0-i-telewizje-wp ##

Powiedzieć, że czekałem na następną edycję to może trochę za dużo, ale przyznam, że z zaciekawieniem przyjąłem publikację wyników tegorocznego konkursu.

Wśród laureatów ostatniej edycji znalazłem jednak coś, co najpierw wprawiło mnie w zdumienie, potem w niedowierzanie. Okazało się, że w kategorii „innowacyjne doświadczenie”, w podkategorii „event” nagrodę zdobyła akcja „H&M Kultura fizyczna”. Wiecie na czym polegała? Przypomnę, jak opisują innowację organizatorzy: to między innymi „wprowadzanie czegoś nowego, co ma praktyczne zastosowanie”. No więc nagrodzona, innowacyjna akcja polegała na… zorganizowaniu zajęć fitness w teatrze. Przez dwa dni na małej i dużej scenie Teatru Dramatycznego w Warszawie odbywały się zajęcia tańca, boksu, jogi, akrobatyki i innych, prowadzone przez zapewne znanych trenerów. W nagrodę za spalone kalorie uczestnicy mogli dostać… bilety do teatru? Nie! Ubrania H&M. Dlaczego więc cała impreza odbywała się w teatrze? No Kultura Fizyczna! Rozumiecie? Kultura. Fizyczna. Cóż za odkrywcze, innowacyjne połączenie. Zasłużona nagroda.

Dobra, ale żarty na bok. Rozumiem, że w agencjach często pracują ludzie zupełnie oderwani od rzeczywistości i skojarzenia na poziomie gimnazjum bywają dla nich objawieniem. Ale na litość boską, gdzie było i co sobie myślało jury, dla którego poprzeczka powinna być ustawiona jednak wyżej niż dla stażysty w dziale kreacji. Trzynaście bardzo kompetentnych w swoich obszarach osób, selekcja, obrady i na koniec trach – kultura fizyczna. Złoto.

Czy naprawdę lekcja wuefu na scenie jest, oddajmy głos twórcom festiwalu, „innowacją zmieniającą rzeczywistość”? Jeśli tak, to H&M ma jeszcze wiele do nadrobienia do lidera tej kategorii – Biedronki, która wprowadzając „coś nowego i praktycznego” zorganizowała sklepy w miejscu Teatru Nowego i kina Femina.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/innovation-2017-triumf-saatchi-saatchi-is-zloto-takze-za-akcje-ikea-onet-4-0-i-telewizje-wp ##

Witold Koroblewski, dyrektor kreatywny agencji Ambasada

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"