Internauci wciąż mają obawy przed płaceniem kartami kredytowymi wsieci

Tylko 6,4 procenta użytkowników Internetu nie ma żadnych obaw wzwiązku z korzystaniem ze swoich kart kredytowych online.

km
km
Udostępnij artykuł:

Jak informuje na swojej stronie internetowej eMarketer,powołując się na badanie USC Annenberg Center for the DigitalFuture, wskaźnik ten zanotował niewielki wzrost w porównaniu z 2001rokiem, gdy 5,5 procenta internautów prezentowało taką samąpostawę.

Przed sześcioma laty 71,3 respondentów było bardzo lub skrajniezaniepokojonych korzystaniem z kart kredytowych w Internecie. Odtamtego czasu odsetek ten znacząco spadł, ale i tak wyniósł ponadpołowę badanych (53,1 procenta).

Autorzy badania zaznaczają, że pomimo obaw jakie posiadacze kartkredytowych mają przed korzystaniem z nich w sieci, to wciążpozostają one najpopularniejszą metodą płatności w przypadkuwiększości transakcji na rynku e-commerce.

źródło: eMarketer

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii