Opracowana przez Connexion by Boeing (spółkę zależną Boeinga) technologia ma zrewolucjonizować powietrzne usługi przewoźnicze. Dotychczas oferowane usługi dostępowe, w rodzaju JetConnect Verizonu zasadniczo ograniczały klienta do dostępu do e-maila i wiadomości tekstowych, przy „wdzwanianym” standardzie połączenia (56 KB/s). Za skorzystanie z JetConnect pasażerowie muszą zapłacić 16 $ plus 0,10 $ za każdy KB powyżej dwóch. Tymczasem Connexion ma zapewnić użytkownikom dostęp z prędkością do 20 MB/s do treści internetowych w pełnym zakresie.
"Będzie można sprawdzić pocztę, surfować po Sieci, przejść przez swój firmowy firewall, połączyć się z prywatną siecią czy zrobić cokolwiek innego, czego można dokonać w Internecie na ziemi” stwierdził prezes Connexion by Boeing Scott Garson.
Cennik za korzystanie z usługi ma być sztywny – opłata to 25 – 30 dolarów za dostęp podczas lotu (zależna od czasu jego trwania). Połączenia zostaną wprowadzone w dwóch ostatnich tygodniach kwietnia. Oferta Connexion jest postrzegana przez analityków jako kamień, który poruszy lawinę, konkurencja nie będzie bowiem chciała oddać pola, co doprowadzi z czasem do prawdziwego upowszechnienia i spadku cen Internetu w samolotach. Już teraz Julie Baron, rzeczniczka prasowa JetConnect, zapowiedziała, że Verizon zamierza uruchomić własną lotniczą usługę szerokopasmową w 2005 roku.












