Internetowy kobiecy klub zakupowy Limango wchodzi do Polski

Na polskim rynku ruszył Limango - internetowy klub zakupowy dla kobiet i młodych rodzin. Jednocześnie serwis rozpoczął działalność w Holandii.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Limango oferuje swoim zarejestrowanym użytkownikom odzież, akcesoria oraz artykuły wyposażenia wnętrz znanych marek w mocno obniżonych cenach. Rabaty sięgają nawet 70 proc., a towary - zarówno sezonowe, jak i nowe kolekcje - pochodzą zazwyczaj bezpośrednio od producentów. Firma współpracuje w tym zakresie z ponad tysiącem partnerów. Serwis wystartował w 2007 roku w Niemczech, a następnie wszedł na rynek turecki i został przejęty przez Otto Group.

W lipcu Limango pojawił się w Polsce - pod adresem Limango.pl - oraz w Holandii. Zarząd serwisu oczekuje, że w ciągu najbliższych 12 - 18 miesięcy dołączy on do czołowych klubów zakupowych w naszym kraju. Portal planuje nawiązać współpracę z polskimi producentami, aby rozszerzać swój asortyment. - Zdajemy sobie sprawę, jakich produktów poszukują nasi obecni i przyszli klienci, i przede wszystkim jak bardzo cenią sobie wysoką jakość za rozsądną cenę - deklaruje Martin Solarski, dyrektor zarządzający Limango Polska.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu