Problem wystąpił 1 i 2 stycznia. Liczni użytkownicy iPhone'ów skarżyli się w internecie, w tym na blogach, Facebooku i Twitterze, że spóźnili się do pracy albo nie zdążyli na pociąg lub samolot.
Problem potwierdziła Natalie Harrison, rzeczniczka Apple. "Jesteśmy świadomi kwestii związanej z niepowtarzaniem alarmu 1 lub 2 stycznia. Na te dni klienci mogą ustawić alarmy cykliczne, a od 3 stycznia wszystkie alarmy będą działać prawidłowo" - informowała.
Tymczasem jak donosi agencja Reuters, pomimo tych zapewnień niektórzy posiadacze iPhone'ów, a także odtwarzaczy iPod touch, napotkali na identyczne problemy również w trzeci dzień 2011 roku.
Z podobną sytuacją użytkownicy urządzeń Apple zetknęli się na początku listopada, po zmianie czasu z letniego na zimowy. Tylko w ostatnim kwartale rozliczeniowym do września Apple sprzedał ponad 14 mln iPhonów i jest obecnie drugą najpopularniejszą na świecie marką smartfonów. Wyprzedza go jedynie Nokia.












