IQ Marketing dla marki Palmolive

Pod hasłem "Paszport do piękna" Colgate-Palmolive Poland rozpoczyna promocję konsumencką wybranych kosmetyków marki Palmolive

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Za opracowanie koncepcji, kreacji i mechaniki promocji odpowiedzialna jest agencja IQ Marketing (Poland). 

  Promocja skierowana jest do kobiet nowoczesnych, w wieku 18-45 lat, mieszkanek średnich i dużych miast, prowadzących aktywny tryb życia, dbających o swój wygląd i tym samym dobre samopoczucie. 

Celem promocji jest utrwalenie naturalnego i nowoczesnego wizerunku marki Palmolive, stworzonej aby zapewniać najlepszą pielęgnację kobiecej skórze, dbać o jej delikatność i utrzymanie naturalnego piękna. Działania promocyjne mają również zachęcić konsumentki do spróbowania nowych wariantów kosmetyków Palmolive.

Promocja oparta jest na mechanizmie loterii promocyjnej, w której do wygrania jest 6 dwuosobowych wycieczek do Grecji, Włoch i na Wyspy Kanaryjskie oraz 600 nagród dodatkowych w postaci zestawów kosmetyków Palmolive. W loterii może wziąć udział każdy, kto zakupi co najmniej jeden promocyjny produkt i wyśle SMS pod wskazany numer z symbolem wybranego miejsca podróży. Liczba zgłoszeń uzależniona jest od ilości zakupionych produktów.

W ramach komunikacji promocji w sieciach handlowych zostaną umieszczone materiały POS, odbędą się animacje sprzedaży, a klientki otrzymają "paszporty do piękna" informujące o zasadach promocji, prezentujące całą gamę kosmetyków Palmolive oraz uroki miejsc, do których Palmolive zaprasza. W magazynach Olivia, Tina, Claudia, Viva i Wysokie Obcasy zostaną zamieszczone reklamy prasowe, a wraz z tygodnikiem "Pani Domu" kolportowana będzie ulotka-paszport.

Kreację materiałów POS i reklam prasowych przygotowała agencja IQ Marketing. Za obsługę platformy SMS-owej odpowiedzialna jest agencja marketingu mobilnego MobiJOY!.

Sprzedaż produktów objętych promocją potrwa do 30 czerwca 2005. Obejmuje następujące produkty Palmolive: mydła w płynie, żele pod prysznic - w tym nowość z serii Thermal Spa, płyny do kąpieli, szampony, pianki i lakiery do włosów, pianki i żele do golenia.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"