IQ Marketing dla Storck

"Jak smakuje radość" - pod tym hasłem 11 października rozpocznie się konkurs plastyczny organizowany przez firmę Storck, promujący markę Mamba

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Konkurs plastyczny cukierków rozpuszczalnych Mamba skierowany jest do uczniów szkół podstawowych. Celem konkursu jest utrwalenie wizerunku Mamby jako marki dostarczającej dzieciom radość i sprzyjającej dobrej zabawie z przyjaciółmi. W konkursie mogą wziąć udział grupy dzieci lub całe klasy wraz z opiekunem, od 5 do 35 osób w każdym zespole. Zadanie konkursowe polega  na stworzeniu wspólnej pracy plastycznej pt. "Jak smakuje radość", przy wykorzystaniu dowolnych materiałów i technik plastycznych. Oceniane będą: oryginalny pomysł, sposób wykonania oraz interpretacja tematu konkursowgo. Nagrodami w konkursie są stypendia pieniężne dla szkół o łącznej wartości 85 000 złotych oraz aparaty fotograficzne, zegarki, kolorowe plecaki i smycze dla wszystkich twórców zwycięskich prac. Konkurs potrwa do 20 listopada 2004. Partnerami konkursu są: portal internetowy Gazeta.pl, pismo dla dzieci "Nauka na Wesoło", dziecięcy kanał telewizyjny Fox Kids/Jetix, Towarzystwo Przyjaciół Dzieci oraz Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie.

Za opracowanie koncepcji, kreację i produkcję materiałów POS oraz realizację konkursu odpowiedzialna jest agencja IQ Marketing (Poland). W ramach komunikacji konkursu agencja przeprowadziła telemarketing i mailing skierowany do szkół, stworzyła internetową stronę konkursową, przygotowała plakaty, ulotki i wobblery informujące o akcji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji