ITV chce zwiększyć trzykrotnie udział w rynku i kusi Jolę Rutowicz

Telewizja ITV planuje trzykrotnie zwiększyć do końca roku swójudział w rynku. Ma się to stać dzięki nowej ramówce i oprawiegraficznej. Od marca kanał wprowadził kilka nowych formatów, ajeszcze wiosną chciałby emitować program z Jolą Rutowicz w roliwspółprowadzącej.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W marcu na antenie należącej do spółki Telestar stacji pojawiłysię takie audycje jak "Dobra żona" (program w którym gwiazdydoskonalą swoje umiejętności kulinarne), "Wszystko gra" (audycjamuzyczna w której pary mogą sprawdzić dopasowanie swoich imion),"Monkeys Show" (program z elementami kabaretu i lista przebojów),"Hot Aerobic" (pasmo w którym dziewczyny prezentują układy tanecznez teledysków) i "Milioneria" (teleturniej interaktywny). ITVwprowadziła też do ramówki drugi program z muzyką disco polozatytułowany "Disco Polo Life".

Kolejne nowości kanał planuje na kwiecień. Stacja ruszy wtedy zemisją programu "Cyfrowy Polsat Show", w którym znajdzie sięprezentacja oferty platformy, konkursy i ciekawostki ze światagwiazd. Na przełomie kwietnia i mają pojawi się natomiast magazyn"Wyjątkowi show". Sławni ludzie będą musieli w nim udowodnić swojąwyjątkowość. ITV chciałaby, aby na jej antenie pojawiła się teżJola Rutowicz - Negocjujemy z nią współprowadzenie programu -zdradziła nam Aleksandra Fajęcka, dyrektor ds. programowych imarketingu w ITV.

Kanał od marca wprowadził nową oprawę graficzną i logo.Nawiązują one do rozrywkowego charakteru stacji, a za ichprzygotowanie odpowiadała agencja Artevido.

Zmiany rozmówkowe i graficzne w ITV mają przynieść wzrostudziału stacji z obecnych ok. 0,15 proc. w grupie komercyjnej 16-49do 0,5 proc. - Są plany, by nastąpiło to do końca roku - powiedziałna wczorajszej konferencji Michał Kamiński, szef firmy Media5,odpowiadającej za sprzedaż reklam w ITV.

Mimo wprowadzenia wielu nowych formatów w wiosennej ramówce,kampanię reklamową kanał planuje jednak dopiero na jesień.Wykorzystane zostaną w niej zarówno działania ATL jak i BTL.

Prezes Telestar Witold Laskowski na konferencji poinformowałtakże, iż spółka podpisała z firmą Info-TV- FM umowę orozpowszechnianiu programu ITV poprzez sieć telefonii mobilnej(Info TV-FM w marcu wygrała konkurs UKE na operatora telewizjimobilnej). Nie wiadomo jeszcze jakie dokładnie treści kanałzaoferuje w ramach tego przekazu.

ITV nadawana jest niekodowanie z saetlity Hot Bird, dlategokanał oglądać mogą posiadacze odbiorników FTA i abonenci wszystkichplatform cyfrowych. Stacja obecna jest też w sieciach kablowych.Dociera do 43 proc. gospodarstw domowych.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"