Dziennikarz TVN24 BiS nowym naczelnym "Tygodnika Powszechnego"

Jacek Stawiski został nowym redaktorem naczelnym "Tygodnika Powszechnego". Będzie także zajmował stanowisko wiceprezesa zarządu wydawnictwa zarządzającego tytułem — dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Dziennikarz TVN24 BiS nowym naczelnym "Tygodnika Powszechnego"
Jacek Stawiski

Informację o nowym szefie pisma potwierdził nam Jacek Ślusarczyk, prezes zarządu wydawcy. Jacek Stawiski będzie nie tylko redaktorem naczelnym "Tygodnika", ale także wiceprezesem zarządu zarządzającym redakcją od strony biznesowej. Stawiski jako autor od lat współpracuje z "TP".

Jacek Stawiski nowym naczelnym "Tygodnika"

Pod koniec sierpnia br. informowaliśmy, że poprzedni naczelny Piotr Mucharski przeszedł od września na emeryturę. Do czasu wyboru jego następcy obowiązki naczelnego pełnił Michał Kuźmiński.

Jacek Stawiski to były redaktor naczelny TVN24 BiS, obecnie prowadzi na antenie TVN24 program "Horyzont". Z TVN Warner Bros. Discovery jest związany od 18 lat. Do 2013 roku był wydawcą w TVN24, a potem został szefem zespołu programów zagranicznych w TVN24 BiS.

W latach 1994–1999 pracował jako dziennikarz i wydawca w BBC World Service w Londynie, a w latach 1999-2007 był szefem informacji w RMF FM.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Piratują transmisje i w Polsce mają się świetnie. Apel do Komisji Europejskiej [TYLKO U NAS]

Piratują transmisje i w Polsce mają się świetnie. Apel do Komisji Europejskiej [TYLKO U NAS]

Wirtualna Polska wystrzeliła w turystyce. Spadek reklamowy

Wirtualna Polska wystrzeliła w turystyce. Spadek reklamowy

TVP odpowiada na zarzuty ws. filmu "Wśród sąsiadów". "Misja nadawcy publicznego"

TVP odpowiada na zarzuty ws. filmu "Wśród sąsiadów". "Misja nadawcy publicznego"

Music Box Group uruchomi jeszcze więcej kanałów muzycznych

Music Box Group uruchomi jeszcze więcej kanałów muzycznych

TikTok jako pełnoprawny kanał marketingowy: kiedy kreatywność spotyka biznes
Materiał reklamowy

TikTok jako pełnoprawny kanał marketingowy: kiedy kreatywność spotyka biznes

Tyle samorząd zapłaci TVP za "Sylwestra z Dwójką"

Tyle samorząd zapłaci TVP za "Sylwestra z Dwójką"