Jak kontrolować jakość pracy agencji SEO + 12 innych szkoleń podczas Search Marketing Week

Polscy przedsiebiorcy czują po portfelach niskie kompetencje pracowników niektórych agencji SEO. Zmienić ma to tydzień szkoleń Search Marketing Week for e-Commerce, kiedy przedsiębiorcy dowiedzą się jak kontrolować pracę marketerów, a marketerzy dostaną łatwowdrażalny pakiet wiedzy. Zaplanowana na 12-16 listopada szósta już edycja imprezy odbędzie się w Warszawie. Wydarzenie organizuje serwis SprawnyMarketing.pl i agencja konsultingowa MaxROY.com we współpracy z uznanymi specjalistami.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

- Jak wybrać dobrą agencję SEO? Jakie chwyty marketingowe i kruczki prawne stosują agencje? Jak sprawdzić jakość ich pracy? Jak w tej pracy nie przeszkadzać? Pomyśleliśmy Search Marketing Week, a szczególnie Szkolenie dla Agencji SEM, jako odtrutkę na sztuczki agencji. Chcemy dać przedsiębiorcom pakiet wiedzy pozwalający w pełni korzystać na współpracy z agencjami - mówi Cezary Lech z agencji MaxROY.com.

Wyposażanie przedsiębiorców w wiedzę pozwalajacą wymagać więcej od marketerów to jeden cel imprezy. Jednak zdecydowaną większość szkoleń skierowano właśnie do marketerów, by pomóc im sprostać oczekiwaniom przedsiebiorców (i szefów, jeśli pracują in-house).

Program 6. edycji SearchMarketingWeek.com to aż 5 całkiem nowych szkoleń, prowadzonych przez czołowych polskich ekspertów. Poza Szkoleniem dla klientów agencji (poprowadzą je Tomasz Frontczak i Cezary Lech), słuchacze poznają tajniki copywritingu (trener: Darek Puzyrkiewicz), inbound marketingu (Dorota Zys), optymalizacji AdSense (Marcin Kosedowski) i marketing automation (Grzegorz Błażewicz).

W programie znajdują się też odświeżone o aktualną wiedzę szkolenia m.in. z e-mail marketingu, usability, Google Analytics i Optymalizatora Witryny i Facebook marketingu.

Osobne miejsce w programie SearchMarketingWeek.com zajmują - z racji kompetencji organizatorów - szkolenia z marketingu w wyszukiwarkach. Przeprowadzone zostaną szkolenia z Google AdWords (poziom podstawowy i pro; prowadzący: Tomasz Frontczak i Bartosz Berliński) i  szkolenie SEO i Pozycjonowanie. Specjalną atrakcją jest szkolenie SEO Pro: Link Building, prowadzone wspólnie przez Martina MacDonalda i Cezarego Lecha.

Wszystkie szkolenia zostały uzupełnione o moduł dla sklepów internetowych. Wszystkie zostały też gruntownie zaktualizowane, stosownie do zmian jakie zaszły ostatnio w ekosystemie Google, uwzględniając funkcję “disavov links”.

Szczegółowe informacje o programie imprezy, agendzie poszczególnych szkoleń, cenach i prelegentach dostępne są na SearchMarketingWeek.com.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji