- Komunikacja obrazem powinna być spójna z Twoją marką
Nie jest sztuką wzbudzić zainteresowanie fanów treściami uznanymi powszechnie za atrakcyjne, zabawne, skierowane do młodszej widowni, czyli tzw. lolcontent. O ile zaangażowanie może się takim sposobem skutecznie zwiększyć, o tyle odbiorcy niekoniecznie muszą kojarzyć te treści z naszą marką. W efekcie, cele naszych działań w social media nie są spełnione w satysfakcjonujący sposób. Warto przed każdym takim komunikatem zadać sobie pytanie, jak go powiązać z ideą naszej firmy, z tym co sobą reprezentujemy w sieci, czy chociażby trzonem naszej działalności. W przeciwnym razie narażamy się na stratę zasobów.
- Oryginalna treść to klucz do sukcesu
Zamieszczanie treści typu lolcontent jest również ryzykowne z innego powodu – internauci nie spędzają czasu wyłącznie na naszym fanpage’u, ale przeglądają również portale typu kwejk, demotywatowy, 9gag i tym podobne, dzięki czemu są na bieżąco z żartami i memami internetowymi. W momencie gdy spróbujemy zainteresować ich tego typu treścią, narażamy się na komentarze typu: „było”, „stare”, „z taaaaaką brodą”, itp. Aby tego uniknąć, warto postawić na oryginalną treść – dedykowane grafiki i sesje zdjęciowe. Dzięki temu nie narażamy się na powtarzalność, a jednocześnie jesteśmy w stanie od początku do końca kontrolować rodzaj komunikacji, która pojawia się na naszym fanpage.

- Nie zapominaj o dobrym opisie!
Mimo, że to obraz przyciąga odbiorcę bardziej niż tekst, nie należy lekceważyć roli opisów do grafik. Jednym z najczęstszych błędów popełnianych przy administracji swojego kanału na Facebooku, jest częściowe lub całkowite zapominanie o odpowiednim podpisie do zdjęcia. O ile możemy w takim wypadku liczyć na częściowe zaangażowanie, o tyle większy odzew ze strony odbiorców jest poza naszym zasięgiem.
Musimy pamiętać, że dobrze przemyślany opis do wizualnego contentu jest w takim samym stopniu częścią komunikatu jak grafika – przypomina Bartłomiej Pałacki, Social Media Manager GRUPA 365 NET – Dzięki odpowiedniemu tekstowi możemy uzupełnić zdjęcie angażującą treścią, która odnosi się do wizualnej strony komunikatu. – dodaje.
Kierując się tymi prostymi zasadami każdy początkujący admin powinien bez problemu zwiększyć swoje korzyści z promowania swojej marki na Facebooku. Oczywiście na tym praca się nie kończy. Przede wszystkim należy monitorować swoją działalność i responsywność na posty, dzięki czemu przy planowaniu kolejnych kroków z pewnością dobierzemy takie komunikaty, które osiągają sprawdzone efekty.

GRUPA 365 NET
to innowacyjna grupa działająca w obszarze cross-marketingu zintegrowanego wpieranego najnowszymi osiągnięciami technologii w dziedzinie komunikacji PR.Proponujemy kompleksową obsługę 360 oraz doradztwo w obszarze strategii reklamy, marketingu, promocji i PR. Jesteśmy ekspertami działań online w sieci Internet - gdzie rozwijamy projekty o silnym potencjalne komercjalizacji.
NR1WINTERNECIE.pl
to nasz adres www i miejsce, o które zabiegamy dla naszych klientów.
Więcej na: http://www.NR1wINTERNECIE.pl
http://www.grupa365net.pl oraz http://www.facebook.com/grupa365net











