Jak utrzymać kontrahenta?

Travelplanet.pl wprowadza nową markę handlową

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Dobre świadczenia dodatkowe to podstawa w utrzymaniu kluczowych klientów każdej firmy. Po raz pierwszy w Polsce pojawiło się narzędzie o tak szerokim zastosowaniu wspomagające tę działalność.  Bony turystyczne to idealny sposób premiowania kontrahentów i budowania długotrwałych relacji biznesowych.

Internetowe Biuro Podróży Travelplanet.pl wprowadziło w czerwcu nową markę TravelPass Polska, przeznaczoną głównie do obsługi klientów korporacyjnych i sprzedaży bonów turystycznych. Jak mówi Jakub Mazur - Dyrektor Marketingu Travelplanet.pl jest to kontynuacja przyjętej przez firmę strategii rozwoju. Dotychczas sprzedawaliśmy bony pod marką Travelplanet.pl, jednakże podobnie jak w przypadku sprzedaży biletów lotniczych i naszego serwisu Aero.pl postanowiliśmy wydzielić oddzielną markę, po wejściu produktu w odpowiednią fazę rozwoju.

Bony dystrybuowane przez TravelPass Polska są unikalnym narzędziem jakie otrzymał rynek korporacyjny w Polsce. Mogą być przeznaczone do premiowania kontrahentów, motywowania pracowników lub jako element systemu lojalnościowego. Realizacja bonów odbywa  się w Travelplanet.pl co sprawia, że narzędzie jakie otrzymał rynek ma niespotykany do tej pory zakres zastosowania. Jest to efektem szerokiej oferty jaką dysponuje Travelplanet.pl. W sezonie letnim klient ma do wyboru około 100tys ofert. W okresie zimowym dostępne są wyjazdy narciarskie, sylwestrowe, czy też egzotyczne. Osoba posiadająca kupon nie jest w żaden sposób ograniczona planowaniem swojego wypoczynku, jak to ma miejsce w przypadku innych produktów tego typu - podsumowuje Witold Szlachta Corporate Business Manager TravelPass.

Dodatkowym atutem realizacji bonów w Travelplanet.pl jest bezpieczeństwo wyjazdu, gdyż biuro to zarządza ryzykiem związanym z rynkiem organizatorów turystyki. Staramy się określać ryzyko współpracy z danym touroperatorem, jeśli jest zbyt wysokie rezygnujemy z jego sprzedaży. W roku ubiegłym podziękowaliśmy za współpracę jednemu z największych biur - miesiąc przed ich upadkiem. Żaden z naszych klientów nie został poza granicami kraju -  mówi Jakub Mazur.  Jest to idealna sytuacja dla osób realizujących kupon, gdyż mogą się one czuć w pełni bezpiecznie bo mają dostępny sprawdzony produkt turystyczny.

Równocześnie z wprowadzeniem nowej marki został uruchomiony serwis TravelPass Polska pod adresem www.travelpass.pl, który zawiera dokładne informacje na temat bonów, ich realizacji i sposobów wykorzystania Stronę www stworzyła agencja interaktywna eFabrika.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące