Jakub Sagan: z K2 do 180heartbeats + Jung v. Matt

Jakub Sagan zaczął pracę jako associate creative director w agencji reklamowej 180heartbeats + Jung v. Matt. Poprzednio był związany z K2, a wcześniej m.in. z The Digitals, Young & Rubicam Poland.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Jakub Sagan: z K2 do 180heartbeats + Jung v. Matt
Jakub Sagan

W 180heartbeats + Jung v. Matt Jakub Sagan wraz z Bartłomiejem Walczukiem utworzy team associate creative directorów pracujących dla Nike. - Od początku istnienia 180heartbeats koncentrujemy się na tworzeniu silnego działu kreacji i niestandardowej komunikacji dla naszych klientów. Kompetencje i doświadczenie Kuby idealnie wpisują  się w nasze motto - kreowania ekscytacji marką - uzasadnia zatrudnienie Sagana Mikołaj Sadowski, dyrektor kreatywny i partner w agencji.

Przez ostatnie półtora roku Jakub Sagan pracował jako deputy creative director w K2. Kierował kilkuosobowym zespołem pracującym głównie dla IKEA, PGE i Heinekena. Zespół ten przygotował m.in. internetowy cykl spotów IKEA „Czy jest na to Metod?”, ambientową akcji dla PGE „Energetyczne przystanki” i kampanię serialu „The Walking Dead” połączoną z promowaniem dawstwa organów.

Wcześniej przez prawie pięć lat pracował jako senior copywriter w The Digitals, m.in. przy kampaniach „Ekipa w komplecie” dla Warki i „Nekrolog” dla Komendy Głównej Policji. Karierę w branży reklamowej zaczął w Young & Rubicam Poland, gdzie współtworzył reklamy m.in. piwa Perła, Plusa i wody Żywiec Zdrój oraz akcję dla Amnesty International.

Przygotowywane przez niego kampanie zdobyły 18 nagród i wyróżnień w polskich oraz zagranicznych konkursach reklamowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii