Jakub Zielecki dołączył do Havas Worldwide Warsaw na stanowisko Deputy Creative Directora

W sierpniu do kreacji Havas Worldwide Warsaw dołączył Jakub Zielecki, który objął funkcję Deputy Creative Directora.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Zielecki ma 14-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Przed dołączeniem do Havas Worldwide Warsaw pracował w agencjach Leo Burnett Warsaw, Change Integrated oraz Saatchi & Saatchi. Dotychczas tworzył kampanie dla takich klientów jak: IKEA, Fiat, P&G, Orange, Play, Aviva, Diageo, Statoil, PhilipMorris, Skoda, Unilever, T-Mobile, Carlsberg, Toyota, Novartis, Canal+, BMG, ShneiderElectrics, NC+, BPH.

Jest laureatem wielu branżowych nagród w tym: Cannes Lions, Golden Drum, KTR, Effie, Epica, Eurobest.

Jakub Zielecki będzie pracować w teamie z Zofią Smełką, senior copywriterem.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji